Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LR

"Když pes v noci nemůže spát, tak prostě leží a drží hubu a nebo se tiše prochází po bytě a vy můžete v klidu spát."

Tady někdo nikdy neslyšel výt celou noc huskyho na měsíc... měli je jen sousedi, ale hrozný to bylo i pro nás.

1 0
možnosti
FS

A proto mám kocoura. S ním je to ještě jednodušší než se psem.

Jinak - skvěle napsáno. Humor, nadhled. R^

2 0
možnosti
JR

J79a40r34a 87R42a46n40k

4. 3. 2015 3:00

Ja dve -ji a jeho, jednu japonskou neprijemnou Bushido a slovenskeho, ktereho pokrtili Kocurik a tady si vsichni lamou jazyk:-)

1 0
možnosti
EH

Vtipně napsáno, pobavila jsem se...

2 0
možnosti
EH

Jedna moje známá chová doma 4 kočky, 3 dítka a jednoho hyperaktivního psa. Nejvíce si prý rozumí s kočkami. /teda ta paní/

2 0
možnosti
Foto

;-DVaše postřehy mě vždycky dostanou. hezky jste to porovnal. Ale nejlepší je mít doma oboje, psa i dítě, případně děti. To ze zábavy nevyjdete.:-)

3 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem vstoupit do diskuse, ale psice se mi zamotala do kabelu a způsobila takový rozruch, zmatek a málem škodu, že jsem zapomněl, co jsem se chystal napsat. Kdyby mi něco takového udělalo dítě, seřezal bych ho jako psa.

8 0
možnosti
LB

karma R^ blog jako vysity pro moji sousedku, starsi damu, ktera se me jednou zeptala, kdy uz konecne dam nekam pryc ty psiska a budu mit deti jako kazdy normalni clovek ;-D

4 2
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4533x
Svého času na Mateřské dovolené autor knížky Deníček moderního fotra
Až budu velký, budu kosmonaut nebo učitelka