Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, mně volat 10x za den partner, jestli děcko rozvíjím, fláknu s telefonem,ale chápu, že je to nadsázka(teda doufám);-D

0 0
možnosti
Foto

Dobrý! Je fajn, že stíháte vychovávat a ještě psát. Spousta bab nezvládá vyčistit si na mateřské zuby :-). Karma a jen tak dál.

0 0
možnosti
Foto

Horší bude, až se z klece naučí vylézat, případně ji v rámci seberozvíjení sám rozebere. Znám to z vlastní zkušenosti. Pak je definitivně po klidu.

0 0
možnosti

;-D Výborné! A já už se můžu smát, protože já už mám hotovo.

P.S. Tý klece se nevzdávejte, generacemi ověřená prevence proti zešílení. A pobudů a povalečů je na světe tolik, že další se mezi nima hravě ztratí.

1 0
možnosti

P32e72t48r 57P68e88t61r56o84v

27. 1. 2014 11:25

Skvělé, vtipné a ... a tak vůbec.

2 0
možnosti

Já to dal jen do půlky, jedenačtyřicetkrát Čeněk je nad mé síly :-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4533x
Svého času na Mateřské dovolené autor knížky Deníček moderního fotra
Až budu velký, budu kosmonaut nebo učitelka