Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už zase???? 8-o Ten Láďa je vážně smolař... :-) Jinak, nejzábavnější blog, který jsem zde za posledních téměř pět let četl, Dominiku.R^ Co se rozhodnutí adminů týče, viz níže, je třeba ho respektovat, mají na něj plné právo, jakkoliv s ním nesouhlasíte.

Hezký den. F.F.

0 0
možnosti

Článek je tu znovu tak nějak omylem. Respektive jsem si řadil dneska v blogu články do rubrik, když jsem zjistil, že tenhle článek není aktivní. Tak jsem ho aktivoval a bylo to. Načež jsem si přečetl mail od admina, že můj článek byl deaktivován z důvodu toho, že je pomlouvačný (s tímto samozřejmě nesouhlasím, ale já jsem malý pán, tak akorát můžu šoupat nohama) Tolik k vysvětlení

0 0
možnosti
Foto

Zvláštní- já napsala něco podobného, ale asi jsem byla ještě celkem hodná,mně káravý mail nepřišel:-)

0 0
možnosti
Foto

Proč je tady ten článek dnes znovu, když ten samý jsem od vás četl už včera?

1 0
možnosti

Nepokakalo se ti zatím děťátko?

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4533x
Svého času na Mateřské dovolené autor knížky Deníček moderního fotra
Až budu velký, budu kosmonaut nebo učitelka