Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Než mi stačili rodiče předat nějaký hlídací manuál, vydala jsem manuál vlastní.

Není-li dítě ochotno poslechnout, donutím ho třeba násilím.

Když se pose.. ve věku tak 14 měs a víc, zůstane v tom do příchodu rodičů. i kdyby se jednalo o týden.

Po převzetí dítěte jsem neprodleně vyměnila pleny pemprs za látkové. ( žádné pochcané suché)

Jsem ochotna tolerovat stravovací návyky v rodině. Pokud chtějí, abych krmila zrním, stravu ssebou.

Léky podám pouze ty, které jsou schváleny iodiči, nastane-li akutní situace, konzultuji s rodiči. Dítě musí akceptovat ohrádku, protože rozmazlující roče, trpící vyndávání nádobí a následný kravál, který dítě produkuje, nejsem ochotna poslouchat a po té uklízet. Rodiče si musí uvědomit, že není mým zájmem dítě hlídat, ale naopak jejich zájem, jít si vyhodit z kopýtka. Pokud se nastavená pravidla nelíbí, ať si milé děťátko nechají doma.

1 0
možnosti

K50a78r94e86l 74S13a42r66d28a

22. 1. 2014 12:52

Opravdu paráda, velice mi to zvedlo náladu, jen z toho chechtání též krvácím z krku ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4533x
Svého času na Mateřské dovolené autor knížky Deníček moderního fotra
Až budu velký, budu kosmonaut nebo učitelka