Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Deníček Andreje Babiše

Ve společnosti existuje řada předsudků ohledně bohatých a úspěšných osob, kdy panuje představa, že tito jsou díky svým majetkům vytrženi z běžné reality. Do médií nedávno unikl rukopis z deníčku Andreje Babiše, který si svědomitě vede, a kde vyšlo najevo, že den pana Babiše se příliš neliší ode dne běžného občana:

Andrej Babiš má sny, emoce a bolístky jako každý jiný

6:00 – Budíček. Vstávání bylo z počátku náročné, ale když jsem si uvědomil, kolik mám prachů, tak jsem s úsměvem vyskočil z postele a vřískal štěstím.

6:30 – Ranní cvičení. Je potřeba pořádně zabrat, abych měl tu muskulaturu. Léto je tu za půl roku, tak abych v plavkách vypadal k nakousnutí.

6:35 – Ranní cvičení je moc náročný. Zaplatil jsem Mílovi (můj kondiční trenér), aby to docvičil za mě. A ať mi dá pořádně do těla. Já si zatím půjdu ještě lehnout.

7:00 – Kristova noho. Hezky spím, zdá se mi o dotacích na Agrofert, když tu mě vzbudil telefonát od toho pošuka Stropnickýho. Zase si chce povídat. Ten člověk snad nemá život.

7:15 – Stropnickej se vykecává už čtvrt hodiny a chce ladit program ANO. Je to hroznej srdcař ten kluk. Já nemám čas řešit kraviny. Já musím na golf.

7:30 – Kašlu na Stropnickýho. Šoupnul jsem ho do hlasovky (jak ho znám, tak si toho stejně nevšimne) a jdu na golf

8:30 – Tak jsem si hezky zahrál. Mám ze sebe radost. Den je pak hnedka lepší. Ten život je beztak super. Nechápu, proč si lidé pořád na něco stěžujou. Kdyby chodili taky na golf, hned by se cítili líp.

9:30 – Mrknu na aktuální žebříček Forbes, jestli jsem mezi pracháčema poposkočil. Podle mě určitě jo.

9:31 – Kdo je to ten Kellner? Jak to, že je v Čechách přede mnou? Vždyť vůbec nezaložil žádnou stranu. Kde jako ty prachy bere?

10:00 – Musím jet na koaliční vyjednávání. To je děsnej vopruz tohle. Že já vůbec do tý politiky lezu. Sobotka tam zase bude hřmít, tvářit se důležitě a máchat rukama. Na tohle nemám náladu. Aspoň si zase budeme dělat humor z Bělobrádka.

10:30 – Je to, jak jsem říkal. Sobotka hřmí a tváří se důležitě. Bělobrádkovi jsme dali na židličku připínáček a on si na něj sednul. Docela sranda.

11:00 – Stropnický se za ANO ujal slova a zase blábolí o tý rekonstrukci státu. Nemám šajnu, o co jde, ale má to jenom dvě stránky, takže mi to snad někdo někdy vysvětlí. Jinak jsme Bělobrádka zamknuli na záchodě, takže legrace, ta tu je.

11:30 – Bělobrádka ze záchodu vysekali hasiči, takže už tu straší s náma a vypadá nakrknutě. S Bohoušem jsme se dohodli, že mu dáme zemědělství a bude klid. Budeme se tvářit, že to zemědělství děsně chcemem a když ho pak dostane, tak si bude připadat důležitej. Ať si těch pár kravínů a pěstitelů brambor nechá. Já budu ministr financí a ode mě na svůj rezort neuvidí ani korunu. Ať si jde na brigádu.

12:00 – Konec. Konečně. Nevím, o čem se tam diskutovalo, ale zaplatil jsem spoustu odborníků, kteří to vědí za mě. Stropnickej se klasicky vetřel se mnou na oběd. Zase bude chtít mluvit o programu.

13:00 – Letím svým tryskáčem domů. Stropnickej ke mně na druhou objednal zase nějaký novináře, abych zase poskytl nějakej ten rozhovor, takže musím někam schovat průkazku agenta STB, aby jí ty slídilové nenašli. To by bylo blbý.

14:00 – Jako hodinky ty žurnalisti. Průkazku STB jsem šoupnul do kredence. Tam jí nenajdou.

15:30 – Konečně ty pisálkové odtáhli. Co to bylo za fušery? Prej jak se mám, jestli mám rád psy, jestli sponzoruju nějakej psí útulek, nebo kdybych byl pes, tak jaká bych byl asi rasa? Proč ke mně Stropnickej poslal novináře z časopisu Mladý kynolog? Tomu už asi úplně hráblo. Ty jeho kartičky s připravenýma odpověďma byly k ničemu. Zítra Mladýho kynologa koupím a zruším a bude.

16:00 – Tak mám chvilku pro sebe. Udělám si kafe a mrknu na žebříček Forbes, jestli jsem se posunul.

16:02 – Zase ten Kellner. Jak já ho nesnáším.

17:00 – Volal Mynář, že prezident nesouhlasí s našimi kandidáty na ministry. Co to má bejt? Jak jako nesouhlasí? Co to je za člověka? Že já vůbec do těch Čech lezu. Na Slovensku by se to stát nemohlo. Gašparovič by dostal lahev utopenců a jmenoval by klidně i koalu.

18:00 – Dám si večeři. Orlí vejce na hniličku nikdy neurazí.

18:10 – Jak jinak. Stropnickej se stavil, že jel „náhodou“ kolem a zase má stohy nějakých papírů, který chce probrat. Z toho chlapa mě jednou jebne.

20:00 – Stropnickej se pořád nemá k odchodu. Dokonce mi teď pouští prezentaci v powerpointu. Nějaký průsečíky programů. Já tomu nerozumím.

21:00 – Konečně Stropnickej odešel. Musel jsem mu podepsat asi sto papírů, aby vypadal spokojeně.

22:00 – Podívám se na nějakej film a půjdu spát. Dneska to bylo náročný. Zlatej Agrofert. Zlatej. Tam akorát sedím na ředitelský židličce, půl dne se na ní točím, pak koupím nějaký farmáře a jdu domů.

23:00 – To snad ne. Volal Sobotka, že zase svolává mimořádný zasedání. O co mu jde? Ten chlap se úplně zbláznil. Že já do toho nešel s Okamurou. Ten stejně jako já neví, která bije, poklábosili bysme o byznysu, já bych mu podepsal tu jeho šílenost „přímou demokracii“ a byl by pokoj.

Autor: Dominik Landsman | úterý 14.1.2014 11:40 | karma článku: 31,66 | přečteno: 3895x
  • Další články autora

Dominik Landsman

Naučný slovník vyšinutých matek

V těch úplně nejtemnějších koutech internetu, kam se běžný člověk odváží pouze za plného světla se zbraní v ruce, existují takřka mýtická diskusní fóra, kde se to hemží šílenými matkami, které si po ránu, k obědu i večer dávají půl litru estrogenu denně a které jsou sluníčkovější než sluníčko. Jestliže se do těchto fór dostane příčetná osoba, velmi často se v diskusi ztrácí díky neznalosti lokálního žargonu. Jelikož jsem ale osvětář, rád bych uvedl na pravou míru některé základní pojmy.

30.3.2015 v 10:16 | Karma: 37,91 | Přečteno: 9192x | Diskuse| Ostatní

Dominik Landsman

Jak se připravit na dítě

Příchodem dítěte se všechno mění. Nastolený řád padá a je nahrazen chaosem a zmarem. Jeden by řekl, že se na to nedá připravit, avšak pravidelným tréninkem lze dopady narození dítěte zmírnit.

16.3.2015 v 10:52 | Karma: 32,81 | Přečteno: 6573x | Diskuse| Ostatní

Dominik Landsman

Abeceda rodičovství

Dnes si v rychlosti prosvištíme základy rodičovství a nejdůležitější pojmy.

4.3.2015 v 9:20 | Karma: 26,71 | Přečteno: 5033x | Diskuse| Ostatní

Dominik Landsman

Dítě nebo pes?

„S přítelem jsme se rozhodli, že si pořídíme pejska, abychom se připravili na dítě“. Toto je věta, se kterou jsem se setkal již několikrát a která mě naprosto fascinuje. Líbí se mi hlavně ta upřímná naivita. Z toho důvodu jsem se rozhodl, že udělám vysoce fundované rešerše k této problematice, aby bylo jasno.

3.3.2015 v 9:41 | Karma: 38,13 | Přečteno: 8002x | Diskuse| Ostatní

Dominik Landsman

Mistrovství světa otců

Minulý týden proběhlo pod záštitou světové organizace zdraví, krásy a nevyspání mistrovství světa otců, veřejnosti spíš známé pod názvem mistrovství ve fotrovství.

2.3.2015 v 8:54 | Karma: 20,55 | Přečteno: 2106x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  11:08

V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

Přítelkyni doma přikryl textilem a zapálil. Muž dostal za vraždu sedmnáct let

25. dubna 2024  9:45,  aktualizováno  11:07

Na sedmnáct let do vězení poslal Krajský soud v Brně muže za upálení jeho družky v Rajhradě na...

AKTV už sedm let hájí zájmy televizí. Bojuje s piráty a za nové zákony

25. dubna 2024

Asociace komerčních televizí slaví letos na jaře již sedmé výročí od založení. Jejími prioritami...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  10:53

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4533x
Svého času na Mateřské dovolené autor knížky Deníček moderního fotra
Až budu velký, budu kosmonaut nebo učitelka